התחברות
הרשמה
אני מרגישה שאני נמצאת בסביבה שמגבילה אותי
חברות שלי סאחיות, לא אוהבות מסיבות ולא רוצות לצאת לשום מקום ונפגשות גם ככה פעם ב
ואני ההפך הגמור מהן וממש בא לי לצאת למסיבות ולבלות בחופש אבל אין לי עם מי לצאת ובגלל שאני לא יוצאת אני גם לא מכירה אנשים חדשים וזה מבאס אותי ברמות
מה עושים במצב כזה?
27 ביולי 2021, 13:51
עצבים
דיכאון
עצות
התבגרות
2 תשובות
שואל השאלה:
תודה על ההזדהות^
אנונימית
גם אני אותו דבר
אני פשוט מכריחה אותם.^^
!Bitches
באותו הנושא:
הגיוני שאני נמצאת בתקופה ממש טובה אבל קורה לפעמים שאני מרגישה ריקנות כזאת?
אני בת 17 עוד שניה ואני מרגישה ממש נורא שאני במצב שאני נמצאת
אני מרגישה שאני לא נמצאת בסביבה הנכונה.(אני מתכוונת עם החברות הנכונות וגם עם החברים). איך למצוא את עצמי?
רק אני שאני נמצאת בריב מאחורי מקלדת אני מרגישה בלחץ וקצת פחד ממה שהיריב הולך לכתוב?
זה רע שאני לא מרגישה שאני נמצאת בזוגיות כשאני נמצאת באחת כזו?
איך מוצאים מקומות לאכול בסביבה שאני נמצאת עכשיו?
למה כשאני נמצאת עם אדם מסויים אני מרגישה שאני פחות אוהבת את עצמי?
בימים האחרונים אם אני לא נמצאת במזגן אז אני מרגישה שאני כל הזמן מזיעה , למה ?
יש פה עוד אשכנזים שלפעמים מרגישים לא נוח כשאתם נמצאים בסביבה של מזרחיים?
אמרו לי שאיפה שיש נעליים קשורות לעמוד חשמל אז נמצאת בסביבה משפחת פשע זה נכון?!
אני מרגישה שאנשים דוחים אותי, שאני נמצאת כמו בחרם אבל אני לא..