3 תשובות
לדבר עם המנהל שלך
זה בדיוק מה שקרה לי לפני כמה ימים לא שלחו לי משמרות ואחרי שבועיים פשוט שאלתי מה קורה עם זה ואז אמרו שיש מספיק עובדים ושלא צריך אותי זה פשוט עצוב
אז תירה בעובדים האחרים
באותו הנושא: