5 תשובות
כן
לי לפחות זה אומר
לי לפחות זה אומר
שואל השאלה:
לא יודעת... אני שואלת כי חברה שלי אף פעם לא מטעינה...
לא יודעת... אני שואלת כי חברה שלי אף פעם לא מטעינה...
באותו הנושא: