36 תשובות
1.80 פלוס מינוס
מעל 1.75
האמת שרוב הסיכויים שהוא לא יהיה בגובה שלי, אבל כל עוד הוא 1.60 מעלה זה סבבה לגמרי, לא שוללת כל כך על גובה, אישית אני 1.51.
I:
יחסית לגובה שלי(1.50 כן אני גמדה)אז 1.60+
אני אישית מאד אוהבת 1.80+
אבל בכללי עדיף 1.75+
קומפקטי מספיק כדי להיכנס לכיס
בגובה שלי ומעלה
אנונימית
4.56 מטר
אני מטר ובמבה אז לא קריטי לי
לפחות 10 סנטימטר מעליי זה מספיק לי
1.75+ זה סבבה
כולן רושמת 1.80 אבל אתן בלחץ מטר 60 מה אתן מתלהבות
האמת לא אכפת לי בכלל אבל אני עוד טיפה 1.70 אז אני לא ארצה מישהו נמוך יותר ממני,לא אכפת לי שנהיה אפילו באותו גובה
175+
אמנם אני מטר 60 אבל בעתיד אני לא רוצה ילדים גמדים
178+ כזה
לא אוהבת גבוהים מדי, אני פשוט אוהבת לשים עקבים מדי פעם אז שיהיה גבוה יותר מ1.70 אבל פחות מ1.85
יותר משבעים ושש
מטר 80
אנונימית
לול cat noir כתבת את הגובה שלי במדויק^_^
מי שם לי מינוס יא גמד
64 וזה בגלל שאני נמוכה ואני שונאת שהם משוויצים בגובה שלהם
מעל 170 אבל גם 160 זה בסדר
1.80 משהו כזה
אפשר פרח בבקשה?
גבוה ממני ב 10 סנימטרים
1.72 בערך
אנונימית
הגובה של בן בסדר גמור איך שהוא עכשיו
בן לא צריך להשתנות
אנונימית
מעל מטר 80
וואלה? נחמד לך, אחלה גובה.
1.80.