7 תשובות
לא כולם אבל הרוב
תודה
אנונימית
אין אדם שלא צבוע
צר לי נשמות
צר לי נשמות
כולם צבועים כולם
כול אחד צבוע בוכלשהיא צורה גם אם אתה תגיד שהם לא ושלא אתה זה שקר כולנו היינו ונהיה צבועים למישהוא ולפעמים זה כי אתה לא רוצה לפגוע בו בפנים וזה בסדר
אנונימית
כולם צבועים! אין אחד שלא.
יש כאלה שלא שמים לב שהם צבועים
יש כאלה שלא שמים לב שהם צבועים
אנונימית
אני מכירה בן אדם שלא צבוע, בן אדם מדהים מכל בחינה, אבל כן יש המון המון צבועים, פשוט לא חושבת שכולם.
באותו הנושא: