התחברות הרשמה

מה אתם אומרים על הפינה הזאת - קישור מצורף

לצלם לכם עוד פינות ותגידו לי את דעתכם ?
28 ביולי 2021, 04:39
חוות דעתכתבותתחפושותפרופיל    
5 תשובות
היא נורא לא פינתית.
O
Overth!nker
שואל השאלה:
לא באופן כללי יפה ?
ק
קארמה איז פאקינג בי'ץ❤
כן
O
Overth!nker
היא ממש יפה
n
neko nico nii
שואל השאלה:
תודהה
ק
קארמה איז פאקינג בי'ץ❤
באותו הנושא:
אני חייבת לסגור את הפינה הזאת, אומרים פלאפון או טלפון?
הפינה הזאת בחדר שלי נראית טוב?
איך אומרים באנגלית "היא פינתה כמה דקות כדי לדבר"
מה הקטע עם הפינה היומית הזאת שאני רואה שיש בתודות למשתמשים?
אומרים מה זאת התמונה הזאת או מה זה התמונה הזאת?
איך אומרים באנגלית "הפינה שלי"?
פינת השיר היומי- מה אומרים על השיר?
איך אומרים באנגלית, "שהחיים נותנים לך לימונים, תעשה מהם פינה קולדה"
אומרים הזאות או הזאת?
בואו נזגור את הפינה אזות לתמיד טלפון/ טלויזה
חלק אומרים לי שהחולצה הזאת ממש יפה וחלק אומרים שהיא נראית כמו פיג'מה, להזמין אותה?