4 תשובות
וואלה אם תעשה מלא כפולים ותעבור טסט ראשון יש מצב.
אבל בלי לחץ.
אבל בלי לחץ.
אנונימית
אני התחלתי במאי שנה שעברה
והיה חודש שלא נהגנו בגלל הסגר
ועדיין עברתי בדצמבר
אז כן זה אפשרי.
והיה חודש שלא נהגנו בגלל הסגר
ועדיין עברתי בדצמבר
אז כן זה אפשרי.
אנונימי
אפשרי זה מספיק זמן, אבל אל תגביל את עצמך מתי שיהיה יהיה
פשוט תהיה בקצב שמתאים לך
פשוט תהיה בקצב שמתאים לך
אפשרי אבל לא צריך להיות בלחץ
באותו הנושא: