9 תשובות
כי זה בהיר ומטעה, מעצם העובדה שזה לא מאוד רחוק מבלונדיני, ולא כולם מדייקים בפרטים כאלו בחיי היום־יום שלהם.
בישראל אין כל כך בלונדינים אז כל האנשים עם שיער בהיר קוראים להם בלונדיניים
שואל השאלה:
ממש לא אני רואה בכל מקום בלונדינים בארץ ^
ממש לא אני רואה בכל מקום בלונדינים בארץ ^
אנונימית
זה דומה לבלונד
כן אבל זה בעיקר צבוע ^^
אין לצבע שיער הזה שם וגם זה נראה בלונד
כי זה בהיר ומתקרב לבלונד כנראה
דומה לבלונד מה רע
שואל השאלה:
בלונד טבעי אני מדברת ^ מבחינתי מי שצובע לבלונד הוא לא באמת בלונדיני
בלונד טבעי אני מדברת ^ מבחינתי מי שצובע לבלונד הוא לא באמת בלונדיני
אנונימית
באותו הנושא: