16 תשובות
יש כאלו שנולדים עם זה
יש המון סיבות.
אני לא שמנה אבל השמנתי בגלל גלולות ועזבתי את הספורט שעסקתי בו
אנונימית
אני אישית אכילה רגשית..
ממש .
אכלתי כל דבר בכיתי כל הזמן .
היה לי ממש קשה .
אנונימית
לעט לעט עולים במשקל וגם זה גנים
הם אוכלים אוכל והגוף של כולם מעכל את האוכל אחרת אז יכול להיות שההשמנה זה בגנים שלהם או שהאוכל מתעקל ככה או שהם פשוט אוכלים יותר
אנונימית
אוכלים יותר מידי מתוק יש מלא סוכרים וזה משמין דווקא תאמת קל יותר להשמין מלהרזות אני חושבת הכל תלוי בתזונה וכושר
שואל השאלה:
מה הקשר גם אני אוכלת מלא סוכרים ולא משמינה
אנונימית
^בורכת
אנונימית
בסדר גם אני אוכלת סוכרים אני אומרת שיש כאלו שאוכלים ומשמינים מזה כי בואי סוכר זה משמין אין על זה ויכוח בכלל וגם אם מזלזלים בהרבה דברים או גנים פשוט משמינים
שואל השאלה:
סוכר זה לא משמין. שום מאכל לא משמין.
הכל קשור לערך הקלורי
אנונימית
בדרך כלל זה גנים
יש כאלו משמינים בגלל שאוכלים הרבה יש להם בעיות אכילה וסוכר זה משמין תלוי כמה אןכלים ממנו כל דבר אוכלים במידה מסויימת נגיד אם תוכלי או סוכר במידה או ירקות במידה ירקות לא ישמינו אותך אפילו לא בגרם וסוכר וכל דבר שיש בו שומנים יכל לעלות בקצת אם תוכלי תקופה גם זה לא ביום
שואל השאלה:
פעם מישהו אמר לי שבגלל שאני אוכלת המון ולא משמינה המטבוליזם שלי יהרס בערך
לא כזה הבנתי
אנונימית
ממש לא יש כאלה שטוחנים ולא משמינים כלום וזה סבבה כי זה גניפ
שואל השאלה:
ואם אני בת 15?
אנונימית
שואל השאלה:
לאמא שלי יש גנים מדהימים נקווה שזה לא יסתיים
אנונימית