התחברות הרשמה

בא לי לרשום הודעה למורה לנהיגה כדי שיתן פרטים על השיעורים וכאלה, איך לכתוב? נסחו לי הודעה

28 ביולי 2021, 16:58
לימוד נהיגהנהיגהרשיון נהיגה    
תשובה אחת
היי אני ** אני בקרוב מתחיל.ה ללמוד אצלך אשמח שתסביר לי קצת על מהלך השיעורים מה נעשה כי אני לא מבין.ה בזה ככ
תודה:)
S
Scorpio infinito
באותו הנושא:
לרשום למורה שעשתה לי את המוות 3 שנים הודעה בסוף השנה אחרי שאקבל ציון
נסחו לי הודעה לרשום למורה שלי שהתלכלכתי ממחזור
זה טוב לשלוח את ההודעה למורה לנהיגה שלי ?
אני רוצה לשלוח הודעה למורה נהיגה איך לרשום לו הודעה?
מה לרשום למורה נהיגה אם הוא כתב לי "בוקר טוב, נעלמת"
זה יפה לשלוח למורה שלי לנהיגה הודעה על קביעת שיעור בשבוע הבא?
זה בסדר לרשום את זה למורה נהיגה
לשלוח למורה לנהיגה הודעה בואטספ או להתקשר אליו?
לרשום למורה נהיגה ככה?
זה בסדר לרשום למורה נהיגה בערב...
מאוחר מידי לשלוח למורה לנהיגה הודעה נכון?