11 תשובות
הוא התאבד כדי לסבך אותם בצרות
למה?זה ספר מצוין ולא מפחיד
שואל השאלה:
אותי הוא כן
אותי הוא כן
אותי הוא פשוט עיצבן, הגמויות שם התנהגו בצורה ככ לא אמיתית.
^ למה?
אני לא יודעת פשוט זה הרגיש לי שבמציאות לא היו מתנהגים ככה לא ממש מעשה מסוים
כפי שכולם כתבו פה, סיימון התאבד והפליל את השאר. ג'ייק וג'אניי עזרו לו (ג'אניי לא מרצון).
ומסכימה על lightwood, כולם שם מתנהגים בצורה כל כך מטומטמת, כל מה שקרה שם לא הגיוני (אהמ אהמ נער בן 17 עלה על זה, ולא שוטרים, בלשים ועורכי דין, אהמ אהמ גם עברו שם על כל כך הרבה חוקים והפרו כל כך הרבה זכויות.) גם הדמויות שם כל כך סטריאוטיפיות.
ומסכימה על lightwood, כולם שם מתנהגים בצורה כל כך מטומטמת, כל מה שקרה שם לא הגיוני (אהמ אהמ נער בן 17 עלה על זה, ולא שוטרים, בלשים ועורכי דין, אהמ אהמ גם עברו שם על כל כך הרבה חוקים והפרו כל כך הרבה זכויות.) גם הדמויות שם כל כך סטריאוטיפיות.
שואל השאלה:
תודה אין לי ממש אומץ לסיים את הספר בעצמי
תודה אין לי ממש אומץ לסיים את הספר בעצמי
סיימון
אנונימית
סיימון התאבד וביים את המוות של עצמו, הפליל את כל החבורה בעזרת ג'ייק, האקס של אדי שרצה להתנקם בה
אני ממש אהבתי את הספר, מותח ודרמת נעורים טובה והסיפור של הרצח טוב
באותו הנושא: