4 תשובות
כן את צריכה ללכת למיונים ולעשות ראיון אישי וכאלה לפני לתחנה שיש לך בעיר ותבדקי שך
שואל השאלה:
אבל לא מאוחר מדי???
אבל לא מאוחר מדי???
אנונימית
כול בית ספר זה אחר
אצלי זה מכיתה יא
כשתקבלי את הספר התנדבות תראי אם יש לך את מדא אם יש תתקשרי למספר שכתוב לך אם אומרים שאפשר מכיתה י אז תלכי על זה
אצלי זה מכיתה יא
כשתקבלי את הספר התנדבות תראי אם יש לך את מדא אם יש תתקשרי למספר שכתוב לך אם אומרים שאפשר מכיתה י אז תלכי על זה
בעיקרון כן, גם אם את/ה בר/ת מזל יש מצב שהראיונות לקורס קיץ בתחנה שקרובה אליך עוד לא היו ואז אתה תוכל להכנס לקורס של 2-3 שבועות (זה קורס מקוצר) אבל עבודה כל יום מיום א עד יום ה' מהבוקר עד אחרי הצהריים/ערב ולפעמים גם בשישי מהבוקר עד הצהריים ואם לא אז תרשו לקורס של שנה הבאה...
באותו הנושא: