9 תשובות
לא זה לא מסוכן אני חושבת...
אני עושה את זה הרבה פעמים.
לא, זה לא מסוכן אין לך ממה לפחד.
I:
לא, הוא יבוא שוב. אל תעשי את זה , זה לא בריא
לא הכל טוב
שואל השאלה:
זה קרה לי בטעות חחח לא התכוונתי לבלוע אןתו
אנונימית
היא מתכוונת לפשוט לעצור אותו לול ^
I:
תזהרי שלא יתפוצץ לך האף ותיראי כמוני
שואל השאלה:
עשיתי כאילו אפצי פנימי. הוא יצא לי אבל בשקט
אנונימית
מה זה לבלוע אפצי, זה לעצור אפצי
ועדיף לא לעשות את זה