6 תשובות
כן ברור
כן זה רק הפרש של שנתיים
כן ברור... :)
כן בטח זה רק שנתיים
ברור שזה בסדר , זה גם ממש נחמד להכיר עוד חברים משכבות אחרות ולהסתובב איתם בהפסקות ולדבר מחוץ לבית ספר
ברורר כשהייתי בכיתה ט היתה לי חברה ב יב סבבה לגמרי
באותו הנושא: