3 תשובות
אם אתה אמור לאסוף אמור להופיע לך קוד כזה שצריך לתת לזה שימסור לך את החבילה, או שתנסה פשוט ללכת לסניף ולהראות להם את ההודעה
תלך לכתובת שקיבלת בsms.
אם לא כתוב תכניס את מספר החבילה שלך לאתר דואר ישראל (מעקב אחר חבילה).
אם לא כתוב תכניס את מספר החבילה שלך לאתר דואר ישראל (מעקב אחר חבילה).
אתה אמור ללכת לכתובת שקיבלת בהודעה ובסניף עצמו פשוט להראות את ההודעה (נראה לי גם צריך להגיד מספר תעודת זהות לא בטוחה)
באותו הנושא: