7 תשובות
באמת שגם אם לא היה לי קשר לדת זה היה מרתיע, זאת אומרת שזה מרתיע ומלחיץ כזה בכללי לא מסיבות דתיות
אנונימי
זה יכול להרתיע אבל באופן כללי אנשים דמתנשקים ברחוב קצת מרתיע כי יש להם בית. חחח אבל פסדר
מה שהוא אמר^^
לא מרתיע ..
משעשע
אנונימית
חלק מהדתיים דווקא מעוד נמשכים לזה,ויש כאלה שאם הגיל שלהם מספיק צעיר אז זה בכלל מעיף אותם לנ נח נחמ נחמן מאומן lvl.
כן. לא מטעמים של משיכה, אלא מהנדירות שבהתקלות בתופעה כזו ברשות הרבים (ומדובר על נשיקה בכלל, קל וחומק בין גברים).
לא מרתיע. אני אומרת לך דוגרי. אני דתיה ותומכת בקהילה הגאה. אולי ממש טיפה כי לראות אנשים מתנשקים ברחוב זה דיי מביך אבל זה לא קשור בכלל לזה שאתם גברים.