5 תשובות
פחות בעיניי
לא כדאי
לא מכבד אנשים רבים
אנונימי
שואל השאלה:
העבודה באזור עם אנשים לא דתיים והבגדים לא מוגזמים יותר מידי. בלי יותר מידי מחשוף או יותר מידי בטן
אנונימית
כשאני רואה גם לבוש כזה אני מסצכל בזלזול
מאמין שרבים כמוני ולא יודו
אנונימי
לא הייתי שמחה שאבא שלי יעבור במסעדה הזאת ;_;
חוח סתם האמת פשוט בכללי בשביל עבודה זה לא כל כך מומלץ כי יש אנשים מבוגרים או דתיים שזה לא הכי מכבד אניי באמת אומרת מקטע טוב! לא כפייה או משהו באמת בחירה שלך ואת ממש חמודה ששאלת ^^ !
אנונימית