התחברות
הרשמה
רושם לי הודעות ב 3 בלילה אחרי נתק של 4 חודשים
זה ניראה לו בסדר ?
30 ביולי 2021, 07:03
WhatsApp
הודעות
התאהבות
צ'אטים
3 תשובות
הוא מנסה לנצל אותך
ב
ברהנו מלך ישראל
דפאק.. למה ב 3 בלילה
מ
מלכישוע בן אליצור
ייתכן שהוא שיכור כשהוא שולח כאלה הודעות בשעה כזאת.
ת
תמיד צודק
באותו הנושא:
מלווה זה 3 חודשים בוקר לילה ועוד אחרי ה3 חודשים עוד 3 חודשים ללילה?
אם הוא רושם לי כל יום במשך חודש וחצי לילה טוב עם לב הןא אוהב אותי?
למה שמישהו ישלח לי הודעה פתאום אחרי שהוא סינן אותי במשך 3 חודשים?
איך רושמים בלי שגיאות באנגלית , אל תתקשר יותר ואל תשלח לי הודעות , בי לילה טוב
לשלוח הודעה של מה קורה לאקסית אחרי שלושה חודשים נטו מהתעניינות או מיותר?
הוא מסנן אותי כאן. שלחתי לו הודעה אתמול בלילה והוא קיבל שישה פרחים אחרי ההודעה, מה שאומר שהוא היה מחובר וראה את ההודעה
זה נורמאלי להקשר לבנאדם אחרי שמדברים קרוב לחודש בשיחות והתכתבויות במיוחד בלילה?
האקס (הלא טרי) שלח לי עכשיו הודעה אחרי כמה חודשים
כמה רציני יכול להיות בנאדם כשהוא שולח לי הודעה אחרי 10 חודש ועוד ב1 בלילה?
איך רושמים לו הודעת לילה טוב
מה הסיכוי שהוא ישלח לי הודעה אחרי 7 חודשים?