6 תשובות
כן
כןן ממש ממליצה

אגב קשר עניבה לא משהו לאלא שבתמונה לא ללמוד
כן ברור את תכירי שם ויהיה לך כיף
אנונימית
כן, תכירי חברים חדשים. אל תהיי תלויה בחברים מהבית ספר שלך.
אנונימית
כן גם אני באתי לבד וכולם היו מבתי ספר אחרים הצטרפתי לפני חודשיים בסוף כיתה ח וזה הדבר הכי טוב שעשיתי השבט שלי פשוט נכנס לי ללב בצורה מטורפת