18 תשובות
וואי קשה
זה אותו אחד
לנצי של פעם היו כמה שירים טובים
מה?זה אותו בחור
או שזה סתם בדיחה שלא הבנתי
אנונימית
הם שניהם בעלי
שואל השאלה:
כוסון באלכסון
למי שלא הבין נראלי הוא מתכוון לנצי של פעם או של היום
כמו סלים שיידי ואמינן
אה נו אז שהיה מסביר במקום לעשות מינוסים לתשובות איף^^
אנונימית
זה לא אתה שאמר שיש לו חרא שירים ושנוא מכוער ?
שואל השאלה:
גם את מכוערת אז אני אגיד את זה
שואל השאלה:
סתם סתם
^^ כאילו באמת שאין לי בעיה שיגידו לי שאני מכוערת זה באמת באמת לא מזיז לי אבל לא שמתי פרופיל של עצמי אפעם וכרגע יש לי תמונה של דמות מסדרה אז שקוראים לי פה מכוערת זה אחד הדברים היותר מפגרים, ילדותיים, מיותרים וזה סתם גורם לי להרגיש טוב עם עצמי שאין לך שום דבר אחר לומר עלי :)
וכן הבנצי את זה שלא התכוונת לזנ ברצינות
שואל השאלה:
צוחק מה את רצינית
אתה
רגע מה
זה לא אותו אחד
כי כשאני כותבת נצי נצ זה מביא לי גם שירים של רביד
אף אחד הם גרועים ברמות קיצוניות
קשה ממש אבל היה לרביד כמה שירים טובים