6 תשובות
אולי תבקש מקורבי משפחה או שכנים שימו לב אם באה אלייך חבילה(אתה יכול להביא את התז למישהו)
אז ככה, אפשר לאסוף דואר של אחרים עם תמונה של התז בפלאפון, עשיתי את זה לאבא שלי ואח שלי מלא פעמים, זה הכל, ובקשר ללקבל את ההודעה על הדואר הייתי מבקש מחבר פעם בשבוע לשים את הסים בפלאפון ולבדוק ואם יש הודעות חדשות מהדואר, לוקח שבועיים עד שהם מחזירים לחו"ל אז אין מה לדאוג
תבקש מהמשפחה יענו דודים שלך שיאספו בישבילך את החבילה
הביקוש של התז זה חרטא אני עבדתי בנק' חלוקה של דואר. תבקש מאחד החברים שלך שיאסוף תגיד לו להגיד שהוא מעל 16, אין לו הרבה מה לעשות חוץ מלהגיד את השם ולהקריא את התז שלך
^ עובדה שכבר פעמיים אספתי חבילה שלא שלי (כנראה שאחת העובדות התבלבלה במספרים) אבל אמרתי את התז שלי, ככה שהוא כן יוכל לאסוף את החבילות שלך זה לא כאילו יש להם ספר תמונות עם התז של כל האזרחים חחחח
תבקש מחבר או קרוב משפחה ותביא להם צילום של התז שלך
אין סיבה שלא יעזור
אין סיבה שלא יעזור
באותו הנושא: