5 תשובות
הרבה ממליצות על של ויט אבל לי היא עשתה כוויות
לי יש סאקרה עובדת ממש טוב (הכחולה)

ואני מדברת על רצועות שעווה מוכנות לגבי זאת שמחממים אין לי מושג
סקארה מומלצת של ויט על הפנים
אנונימית
יש קופסאות קטנות כאלה של שעווה בצבע צהוב כזה ושמים אותה במיקרו והיא טובה מוות וגם ממש טובה לבית שחי
אני משתמשת באפילטור. זה מכשיר גילוח מיוחד שמוריד שיער פנים, שפם, רגליים, קו ביקיני ובית שחי לפרקי זמן ארוכים (קצת מזכיר לייזר). רוב האפילציות ממש כואבות
אבל אני משתמשת בבין היחידות שעובדת ללא כאב. קוראים למכשיר painless beauty
עלה לי פחות משמונים שקל עם משלוח... עובד ממש טוב
הכי טובה זה השעווה מגע הדבש,יש בכל סופר וסופר פארם