4 תשובות
לא
אני גדלתי בהתנחלות עד גיל 14 וזה רק הפך אותי לשמלאנית שאני היום..
גדלתי לצד פועלים ועובדים מנקות וגננים ערביים, ידעתי שיש גם רעים וגם טובים, תמיד כשהייתי קטנה הייתי קוראת לאנשים שאני מכירה "ערבים טובים"
(שזה סופר גזעני כי זה אומר שצריך בכלל לבדוק אותם, אבל הייתי ילדה בגן אז אני באמת סולחת לעצמי על זה)
ידעתי גם שיש מעבר לפינה "ערבים רעים" שעשו לנו פיגועים בכניסה ליישוב על ימין ועל שמאל ושאנשים נפצעו.
אבל זה (לגור בהתנחלות) בדיוק מה שיצר אצלי את ההבדלה הזו. שלא כולם מחבלים, ולא כולם רעים, ויש ביניהם אנשים רגילים לגמרי ואפילו טובים, והם הרוב. המיעוט זה המיעוט הרע.
אז כן. אפשר להיות מתנחלת שמאלנית
אני גדלתי בהתנחלות עד גיל 14 וזה רק הפך אותי לשמלאנית שאני היום..
גדלתי לצד פועלים ועובדים מנקות וגננים ערביים, ידעתי שיש גם רעים וגם טובים, תמיד כשהייתי קטנה הייתי קוראת לאנשים שאני מכירה "ערבים טובים"
(שזה סופר גזעני כי זה אומר שצריך בכלל לבדוק אותם, אבל הייתי ילדה בגן אז אני באמת סולחת לעצמי על זה)
ידעתי גם שיש מעבר לפינה "ערבים רעים" שעשו לנו פיגועים בכניסה ליישוב על ימין ועל שמאל ושאנשים נפצעו.
אבל זה (לגור בהתנחלות) בדיוק מה שיצר אצלי את ההבדלה הזו. שלא כולם מחבלים, ולא כולם רעים, ויש ביניהם אנשים רגילים לגמרי ואפילו טובים, והם הרוב. המיעוט זה המיעוט הרע.
אז כן. אפשר להיות מתנחלת שמאלנית
אפשר אם ההורים שלך עברו לשם. אם את עברת לשם מרצון זה קצת סתירה פנימית
לא אי אפשר הם רוצים להשמיד אותך ואת רוצה לתת להם שטחים נו באמת את רצינית ?
אנונימי
בואי תתני למי שרוצה לרצוח אותך את הבית שלך ותעזבי את סטיפס בשקט
אנונימי
באותו הנושא: