11 תשובות
סיכוי אפסי
אין איך לדעת, אולי אם מגיל 0 הייתי נולדת לעולם הזה הייתי אוהבת אותו. בתור חילונית אני יכולה לענות שלא הייתי מרוצה אבל בתכלס אם הייתי גדלה ככה כנראה שלא היה לי אכפת (כמו שאם הייתי נולדת נוצריה לא הייתי אומרת "אוף למה אני לא יהודיה)
לא הייתי רוצה להיות חרדית ושתיה בחיים
לא הייתי.
אבל זה תלוי אישיות אני מניחה
אבל זה תלוי אישיות אני מניחה
אני לא יכולה לדעת כי עכשיו זה נראה לי מאוד קשה כל המצוות שהם עושים וכל החוקים אבל אם הייתי נולדת לתוך זה הייתי רגילה לזה
שיסלח לי אלוהים
אין סיכוי
אין סיכוי
אני נולדתי חרדי, והייתי הכי מרוצה בעולם
הייתי מאושר, מה שעכשיו חסר לי
הייתי מאושר, מה שעכשיו חסר לי
אני חרדית ב"ה ואני הכי מאושרת בעולם!
100%
עשיתי את זה
^חחח
עשיתי את זה
^חחח
נולדתי למשפחה מסורתית חזקה. כל פעם שרק שאלתי שאלות כעסו עלי. יש כפייה דתית ואני מעולם לא סיפרתי להורים שלי שיצאתי בשאלה, אז אני לא רוצה אפילו לדמיין מה זה להיות במשפחה חרדית.
תלוי. אם הייתי מצליח לצאת מזה, אז מאוד לא מרוצה כי כנראה שיהיו לי המון קשיים בגלל זה, וגם אתבייש במשפחה שלי והם בי... אבל אם אני לא אצא מזה, אני אולי אחשוב שאני מרוצה, אבל זה רק בגלל שטיפטפו לי את זה למוח מגיל 0, ואני בכלל לא אדע שכל מה שסיפרו לי הוא שקר.
אנונימי
באותו הנושא: