6 תשובות
שואל השאלה:
כן צודק
אבל אני סתום אין לי מוטיבציה
כן צודק
אבל אני סתום אין לי מוטיבציה
אנונימי
למדתי חודש וקיבלתי 784 אז זה אפשרי
אנונימית
ראשון וזה ממש לא חרטוט אני מחוננת ויש לי ממוצע בגרויות גבוה אז כאילו זה לא חירטוט
אנונימית
שואל השאלה:
גם לי יש ממוצע בגרויות גבוה זה לא מעיד על כלום. אלא אם כן יש לך ידע מתקדם יותר באנגלית כי האנגלית של בית ספר זה לא רמה.
גם המתמטיקה ממש שונה, העברית בכלל.
אבל יש מקרים נדירים, יכול להיות אם את אומרת.
גם לי יש ממוצע בגרויות גבוה זה לא מעיד על כלום. אלא אם כן יש לך ידע מתקדם יותר באנגלית כי האנגלית של בית ספר זה לא רמה.
גם המתמטיקה ממש שונה, העברית בכלל.
אבל יש מקרים נדירים, יכול להיות אם את אומרת.
אנונימי
אתה חייב לחרוש בן אדם
פסיכומטרי זה לא משחק זה אחד המבחנים הכי קשים בארץ
פסיכומטרי זה לא משחק זה אחד המבחנים הכי קשים בארץ
שואל השאלה:
חח מה
נשמע חרטוט רציני
פסיכו ראשון?
חח מה
נשמע חרטוט רציני
פסיכו ראשון?
אנונימי
באותו הנושא: