2 תשובות
את אמורה לבקש גזרת בנים , זה בדרכ מידה 44 46
שואל השאלה:
אני מידה 44 בכללי ואני פוחדת שבגלל שזה יהיה גזרה נמוכה של הבנות אז זה יהיה הדבר הכי פחות מחמיא בעולם ואני יודעת של הבנים זה גבוהה
אני מידה 44 בכללי ואני פוחדת שבגלל שזה יהיה גזרה נמוכה של הבנות אז זה יהיה הדבר הכי פחות מחמיא בעולם ואני יודעת של הבנים זה גבוהה
אנונימית
באותו הנושא: