2 תשובות
את אמורה לבקש גזרת בנים , זה בדרכ מידה 44 46
שואל השאלה:
אני מידה 44 בכללי ואני פוחדת שבגלל שזה יהיה גזרה נמוכה של הבנות אז זה יהיה הדבר הכי פחות מחמיא בעולם ואני יודעת של הבנים זה גבוהה
אנונימית