7 תשובות
ממש יפה, איזה כלי זה?
זה ממש יפה . את מוכשרת
סבבה, תוסיפי את היד השנייה עם ליווי כדי לתת עוד צבע ושלמות למלודיה.
שואל השאלה:
איזה שיר זה מבנות הים?^^^^^
איזה שיר זה מבנות הים?^^^^^
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני לא טוב בלהוסיף ליווי, אני רק יודע לנגן על פי המנגינה
^^אני לא טוב בלהוסיף ליווי, אני רק יודע לנגן על פי המנגינה
אנונימי
אנונימי
זה סבבה אבל בשביל מה האפקט די הורס
באותו הנושא: