16 תשובות
יש לי אחד אבל תמיד טוב עוד אחד, כיאלו יש לי גיי םרינד הוא לא כזה נשי אבל הבנת
כן למה לא
עריררי כן
טוב כפרה אתה בטוח איזה טרול או בחור בן 50 שלא יודע לעשות עם החיים שלו.
בפרטי אמרת לי שאתה לא גיי
לא
שואל השאלה:
אתן יודעות בן גיי שאוהב את אותם הדברים שאתן אוהבות ושידבר איתכם על בנים ושימליץ לכן על בגדים ושתכלו לאפר אחד את השניה
שואל השאלה:
מי שרוצה בואי לפרטי
כתבתי לך כבר אתה לא עונה
האמת שכן למה לא? אני חולמת על אחד כזה.
אנונימית
שואל השאלה:
אז אנונימית בואי לפרטי
כע בטח
למה לא
ברורר
מישהו צריך להיות נשי מבנינו
אני גם רוצה להיות חבר כזה של בנות אבל אני לא גיי אבל אוצה לנסות דברים של בנות (איפור,לק,רכילויות,ערב בנות וכו) זה נראה מהנה
שואל השאלה:
מי שרוצה גייפרנד בואי לפרטי