התחברות הרשמה

עשיתי אתמול שעווה בבית שחי וכל הבית שלי שלי אדום עד עכשיו

ואני מרגישה כיאלו עלה לי חום יש מצב שזה בגלל זה?
כיאלו אני בזמן והכל זה חום גוף כזה זה הגיוני?
2 באוגוסט 2021, 15:32
בית השחישעווהחום    
3 תשובות
שואל השאלה:
לולל
אנונימית
אם יש לך חום זה לא קשור
A
Ayaaaa
אולי את אלרגית לחומר הזה. לא הייתי מנסה שוב את השעווה הזו. לגבי תחושת החום, אם לא עולה לך חום אז הכל טוב
אנונימית
באותו הנושא:
עשיתי שעווה בבית השחי של ויט הרגיל
עשיתי שעווה בבית שחי לעצמי
עשיתי בלילה שעווה בבית שחי פעם ראשונה לבד שעווה במיקרוגל
עשיתי עכשיו שעווה ברגליים עם רצועות שעווה (בבית)
עשיתי אתמול שעווה בבית שחי אחרי שנה שגילחתי
עשיתי היום שעווה בבית השחי אחר הצהריים ועד עכשיו אדום ושורף לי
עשיתי שלשום שעווה בבית שחי ובידיים ובבית שחי ניהיה לי ממש אדום ומגורה מה לעשות?
עשיתי אתמול שעווה בבית שחי וכל הבית שלי שלי אדום עד עכשיו
עשיתי שפם בבית (שעווה) ויש לי מעל השפה אדום...
עשיתי שעווה בבית שחי
עשיתי שעווה בבית שחי