4 תשובות
לאא.. את אק צריכה להביא איתך ת.ז של אחד מההורים אחרת לא יוכלו לעשות כלום
כןן
עד גיל 18 כן
לא חובה, אני הבאתי תז של אמא שלי פשוט. זה היה לפני איזה שלוש שנים אז לא יודעת אם משהו השתנה מאז, אבל ממה שזכור לי תוקף של תעודה כזאת היא ל-5 שנים. נראה לי שאם באים פיזית עם ההורה היא ל-10 שנים.
באותו הנושא: