5 תשובות
הערכת זמן, ודף נוסחאות נוסף
ואם אתה ב3 יחידות אז מתוך 180 שלכולם זה מתוך 150
ואם אתה ב4 או 5 אז פחות שאלה לעשות, או למשל בגלל הקורונה לכולם ירד שאלה אז נתנו הקלה אחרת, לי היה על כל שאלה 28 נקודות ולכולם 25 נקודות.
ואם אתה ב3 יחידות אז מתוך 180 שלכולם זה מתוך 150
ואם אתה ב4 או 5 אז פחות שאלה לעשות, או למשל בגלל הקורונה לכולם ירד שאלה אז נתנו הקלה אחרת, לי היה על כל שאלה 28 נקודות ולכולם 25 נקודות.
יש גם "הכתבת תשובות" שמישהו/י שמבין/ה במתמטיקה רושם במקומך, כמו בע"פ.
סתביי... לא במתמטיקה אין בע"פ
יש הקראה רק
יש הקראה רק
יש גם "הכתבת תשובות" לי יש, אני בכיתה קטנה, ובבגרות מישהי רשמה במקומי.
הערכת זמן ונוסחאות
באותו הנושא: