12 תשובות
למה לא?^
לא מומלץ ניתוח להסרת משקפיים.
שלי עלה בחצי מספר בשנתיים האחרונות
אני שואלת כי אני גם חושבת לעשות
אני שואלת כי אני גם חושבת לעשות
מוקדם מידי לחשוב על זה אפילו
למה? פשוט נמאס לי מעדשות ומשקפיים אני לא מסוגלת לשים
כי המספר עוד לא יציב שנתיים.
אמריקן לייזר
מכון "עיניים"
שואל השאלה:
אוקי דוקי, תודה רבה
אוקי דוקי, תודה רבה
המון תופעות לוואי ובד''כ המספר חוזר אחרי כמה שנים.
המספר שלך יציב כבר שנתיים?
המספר שלך יציב כבר שנתיים?
שואל השאלה:
המספר שלי לא יציב בשיט אבל הוא מתחיל להתייצב כזה, לחכות שנתיים עד שהוא יתייצב ורק אז לעשות?
תראה יש לי פשוט מספר ממש גבוהה ויותר משתלם לי לעשות ואז שהוא קצת יעלה כי לשלם על משקפיים כל חצי שנה כי נמאס לך מהם קצת מעייף
המספר שלי לא יציב בשיט אבל הוא מתחיל להתייצב כזה, לחכות שנתיים עד שהוא יתייצב ורק אז לעשות?
תראה יש לי פשוט מספר ממש גבוהה ויותר משתלם לי לעשות ואז שהוא קצת יעלה כי לשלם על משקפיים כל חצי שנה כי נמאס לך מהם קצת מעייף
רצוי מאוד שיהיה יציב לפחות שנתיים לפני שבגלל ניגשים לבדיקת התאמה. זה מפחית משמעותית את תופעות הלוואי והסיכוי להחזרת המספר.
משקפיים לא חייבים להיות משהו יקר. עדשות 1.74 דקות עולות 400-500 רק אם יש צילינדר גבוהה זה עולה יותר, ואף פעם לא יותר מ-800 לעדשות. אין סיבה לשלם יותר על עדשות.
משקפיים לא חייבים להיות משהו יקר. עדשות 1.74 דקות עולות 400-500 רק אם יש צילינדר גבוהה זה עולה יותר, ואף פעם לא יותר מ-800 לעדשות. אין סיבה לשלם יותר על עדשות.
באותו הנושא: