11 תשובות
לא אז אל תעשי. עדיף כשתעברי את זה אם את ממש בונה על זה.
אנונימית
ואי רעיון של אמצע לא שמעתי על זה
( וכולי מקועקע עם משמעויות )
הבאת לי אתגר לקעקוע יפה של אמצע אנסה לצייר משהו אם יעלה לי לראש
( וכולי מקועקע עם משמעויות )
הבאת לי אתגר לקעקוע יפה של אמצע אנסה לצייר משהו אם יעלה לי לראש
שואל השאלה:
^וואי תודה רבה רבה! אשמח לשמוע איזה רעיון יהיה לך
^וואי תודה רבה רבה! אשמח לשמוע איזה רעיון יהיה לך
אנונימית
שואל השאלה:
ודווקא נראה לי שאני כן רוצה להתקעקע למרות שעדיין לא עברתי את זה..
גם כי אני מרגישה שאני כבר ממש רוצה להתקעקע וגם כי כן עברתי דרך כלשהי ושינוי יבא לי איזה משהו שקשור לזה:)
ודווקא נראה לי שאני כן רוצה להתקעקע למרות שעדיין לא עברתי את זה..
גם כי אני מרגישה שאני כבר ממש רוצה להתקעקע וגם כי כן עברתי דרך כלשהי ושינוי יבא לי איזה משהו שקשור לזה:)
אנונימית
אבל תחשבי על זה עוד כמה זמן
כי יש מצב שתתחרטי על זה וזה קעקוע קשה להסיר את זה
אני הייתי חושבת על זה עוד קצת כי בכל זאת זה הולך להיות תקוע לך על הגוף ואת תראי את זה ותזכרי בזה
אז אם זאת תקופה שאת מעדיפה לשכוח אז עדיף שלא תעשי תקעקוע הזה
כי יש מצב שתתחרטי על זה וזה קעקוע קשה להסיר את זה
אני הייתי חושבת על זה עוד קצת כי בכל זאת זה הולך להיות תקוע לך על הגוף ואת תראי את זה ותזכרי בזה
אז אם זאת תקופה שאת מעדיפה לשכוח אז עדיף שלא תעשי תקעקוע הזה
אנונימית
את בתחילת השינוי ?
אם אפשר לשאול מה השינוי ? אם את לא רוצה לשתף שלך
אם אפשר לשאול מה השינוי ? אם את לא רוצה לשתף שלך
יש לי סוג של רעיון
לעשת קעקוע של שעון כזה שעון בספרות רומיות והשעון לא יהיה גמור ( אבל עם תאריך מסויים של מה שחשוב לך או של ההתחלה של השינוי והשעה של השינוי גם אופציה ) . חצי שעון אולי עם כל מיני קישוטים מסביב השאלה מה הסגנון שלך
לעשת קעקוע של שעון כזה שעון בספרות רומיות והשעון לא יהיה גמור ( אבל עם תאריך מסויים של מה שחשוב לך או של ההתחלה של השינוי והשעה של השינוי גם אופציה ) . חצי שעון אולי עם כל מיני קישוטים מסביב השאלה מה הסגנון שלך
שואל השאלה:
לא ממש אני אספר שוב בקצרה-
נגיד לפני שנה ממש רציתי להתקעקע והיו לי סקיצות והכל..
ואז התחלתי לפגוע בעצמי וזו היתה תקופה בעייתית ועם הזמן גם לא היה לי כבר יכולת להתקעקע בגלל הפגיעות..
אז כמו שאמרתי עברתי עברתי שנה קשה שלפני זה לא דמיינתי בכלל שאעבור אותה
אני לא בשלב שבו אני נלחמת בפגיעה העצמית שלי או עושה שינוי כלשנו בזה כרגע
אבל בכל זאת נורא השתנתי ,ואומנם אני לא עושה פרוייקט של שינוי גדול אבל אני כן משתנה קצת כל יום
לא יודעת איל להסביר
אבל הרעיונות של הקעקועים שרציתי כבר פחות מתאימים כי אני מעדיפה לעשות קעקוע שמתרכז איכשהו בשלב הזה שעברתי(ואני עוברת)
וכמו שציינתי זה עדיין לא יכול להיות קעקוע של "ניצחון" כי עוד לא בהחלמה אבל של "אמצע" כזה
וואי מזה סליחה שחפרתי אני לא טובה בלהסביר את זהה
לא ממש אני אספר שוב בקצרה-
נגיד לפני שנה ממש רציתי להתקעקע והיו לי סקיצות והכל..
ואז התחלתי לפגוע בעצמי וזו היתה תקופה בעייתית ועם הזמן גם לא היה לי כבר יכולת להתקעקע בגלל הפגיעות..
אז כמו שאמרתי עברתי עברתי שנה קשה שלפני זה לא דמיינתי בכלל שאעבור אותה
אני לא בשלב שבו אני נלחמת בפגיעה העצמית שלי או עושה שינוי כלשנו בזה כרגע
אבל בכל זאת נורא השתנתי ,ואומנם אני לא עושה פרוייקט של שינוי גדול אבל אני כן משתנה קצת כל יום
לא יודעת איל להסביר
אבל הרעיונות של הקעקועים שרציתי כבר פחות מתאימים כי אני מעדיפה לעשות קעקוע שמתרכז איכשהו בשלב הזה שעברתי(ואני עוברת)
וכמו שציינתי זה עדיין לא יכול להיות קעקוע של "ניצחון" כי עוד לא בהחלמה אבל של "אמצע" כזה
וואי מזה סליחה שחפרתי אני לא טובה בלהסביר את זהה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על הרעיון,תאמת שספציפית שעון זה לא משהו שהייתי רוצה לקעקע אבל ממש תודה וזה ממש יצירתי
תודה על הרעיון,תאמת שספציפית שעון זה לא משהו שהייתי רוצה לקעקע אבל ממש תודה וזה ממש יצירתי
אנונימית
קודם כל אני מצטער לשמוע על התקופה הזאת מקווה שתצליחי לעבור אותה
ואם תרצי לדבר או לפרוק או סתם להתייעץ אני פה
ואם תרצי לדבר או לפרוק או סתם להתייעץ אני פה
אם תגידי לי מה הסגנון אולי אוכל להמליץ ;)
באותו הנושא: