4 תשובות
להבין..
היא לומדת או משהו?
כי אם כן אני גם כזאת. ולפעמים זה פשוט עומס יתר
שואל השאלה:
לא היא לא לומדת
אנונימית
וואלה אל תרשמע לה יותר הודעות או שתרדפי אחריה את לא צריכה אנשים כאלה באמת אל תבזבזי עלייה זמן ואנרגיה
אם היא לא לומדת אז אני מניחה שאין תירוץ גם תוך כדי עבודה אפשר לדבר.
אבל בלימודים המוח שלך דייסה ואין לך זמן לחשוב על עצמך או מישהו אחר