8 תשובות
אני עומדת כל הנסיעה פשוט אין לי סבלנות לריב על כיסא
יש לי שיטה.
אני עומדת נגיד ליד מושב שיש עליו תיק וכאלה ואומרת לאוויר או סתם כאילו אני מדברת בטלפון: כואב לי הרגליים יאללה/כולם פה תופסים מושבים חוסר נימוס/קשה לאנשים לתת מקום לילדים לשבת(אני בת 13;)
או רק מכחכחת בגרון והאנשים המתנשאים האלה שלא נותנים לי לשבת יעשו טובה, ישימו לב אלי ויזיזו את הדברים שלהם.
וואו לא חשבתי שאני אפרט כל כך
תוזיזו אותם. נו באמת. זה לא המושב של אף אחד. ואם לא מספיק לו שתיים הוא יכול לקפוץ.
אל תתביישו כשאתם מדברים מולם.
אין כאן בכלל למה להיכנס לוויכוח.
רק מהחשש שכולם ישמעו הוא יזוז.
אל תעמדו כל הנסיעה. חרם על הרגליים שלכם
https://stips.co.il/ask/11490475
אנונימית
אחותי אם מישהו שם את התיק שלו על מושב לידו תגידי לו שאת רוצה לשבת
שואלת "אפשר?" בצורה לא מנומסת. הוא זז
מרימה את הסבתא מהכתפיים ולוקחת לה את המקום
אני יושב על הרצפה.