10 תשובות
לא ילדותי
תעשי מה שאת רוצה אל תשימי על אחרים
לא ילדותי.
לאא
לאחותי יש והיא בת 26
תראי את אישה בוגרת כל החלטה שתקחי היא החלטה לגיטימית (חוץ מלאכול חמוצים עם שוקולד זה פשוט תועבה)
שואל השאלה:
זה בשביל אחותי
אני בת 18 ויש לי ורציתי לקנות לה גם
אנונימית
שואל השאלה:
חמוצים עם שוקולד זה תועבה כן רשמתי לעצמי
אנונימית
לא, זה טרנדי מאוד עכשיו וזה בכללי ממש מוסיף ויפה..
ילדותי שאת שואלת את דעתם של בני 14 בסטיפס, אם את אוהבת תעשי מה שאת
לבך יחפוץ בו
אנונימית
לא וגם אני רוצה ואני בן 17