7 תשובות
אז אולי תשימי לך שעון מעורר תקומי שנייה ואז תחליפי לטמפון חדש
אני תמיד בלילה שמה מלא מלא פדים וגם אחד של לילה ענקי כזה כי זה פשוט נוזל לכל מקום לצערי אז פשוט תשימי על כל התחתון פדים אפילו אחד על השני
אנונימית
שינזולל!!! חיים פעם אחת! גם ככה יש סיבה לעצם העובדה שיש מקלחת בבית:)
א. אפשר לשים טמפון, וליתר ביטחון גם פד גדול של לילה..
ב. יש את התחתוני מחזור שזה טרנד יחסית חדש, שזה תחתון שנועד למחזור ואז רק שוטפים ומנקים.
ג. גם אם יהיה כתם, אז לא נורא, מנקים במים קרים וסבון על הבוקר טוב טוב ואז שולחים לכביסה והכל בסדר.
שימי שתי פדים
שואל השאלה:
אבל הוא יכנס פנימה כי אני ישנה 10 שעות
תשימי טמפון