11 תשובות
מה זאת אומרת לבד? איך את חוגגת לבד ואיפה?
אנונימי
לא,תלכי עם שמלה
לא זה לא יהיה פאדיחה...
אבל למה לצאת לבד?
שואל השאלה:
כי אין לי אם ללכת
אנונימית
שואל השאלה:
עם*
אנונימית
שואל השאלה:
ובמסעדה
אנונימית
שואל השאלה:
המשפחה שלי לא יכולה
אנונימית
את הולכת למסעדה לבד?
למה שלא תלכי עם המשפחה ביום שהם פנויים? לא ממליץ לך ללכת לבד זה סתם יהיה ממש מבאס
אנונימי