11 תשובות
לא
מה זאת אומרת לבד? איך את חוגגת לבד ואיפה?
אנונימי
לא,תלכי עם שמלה
לא זה לא יהיה פאדיחה...
אבל למה לצאת לבד?
אבל למה לצאת לבד?
שואל השאלה:
כי אין לי אם ללכת
כי אין לי אם ללכת
אנונימית
שואל השאלה:
עם*
עם*
אנונימית
שואל השאלה:
ובמסעדה
ובמסעדה
אנונימית
אף אחד?!
לכי עם המשפחה
שואל השאלה:
המשפחה שלי לא יכולה
המשפחה שלי לא יכולה
אנונימית
את הולכת למסעדה לבד?
למה שלא תלכי עם המשפחה ביום שהם פנויים? לא ממליץ לך ללכת לבד זה סתם יהיה ממש מבאס
למה שלא תלכי עם המשפחה ביום שהם פנויים? לא ממליץ לך ללכת לבד זה סתם יהיה ממש מבאס
אנונימי
באותו הנושא: