8 תשובות
לא נורא זה קורה,את יכולה ללכת לבד או עם מישהו מהמשפחה.
זין תזמיני אותי אני אבוא איתך אני חולה עליו
16 כמעט 17 וברור שאני אבוא אחותי אני חולה עליו שנים
שלחי הודעה בפרטי
אל תוותרי על ההופעהה
ההופעות שלו מדהימות ואנשים מתים ללכת לשם, אני חושבת שכדאי לך ללכת, אני גם הולכת :)
אני ממש יכולה ואשמח לבוא איתך
אני הולך להופעה שלו ב9.8
האמת שאני במקומך לגמרי הייתי הולך לבד ומכיר שם אנשים, אבל זה ממש תלוי בגיל שלך ובכמה את פתוחה להכיר אנשים..
אנונימי
שואל השאלה:
יא בת כמה את? באמת תבואי?
אנונימית
אחות אל תוותרי בחיים על הכרטיס זה אשכרה יוני! תפרסמי באינסטגרם מי רוצה להצטרף אלייך ותראי כמה אנשים ירצו.. הוא לא מופיע הרבה בארץ אל תפספסי את ההזדמנות. אני גם אהיה שם ;)