5 תשובות
עד כמה שזכור לי, לא. רק התעודה של מחצית ב'. אך בכל זאת כדאי להשקיע משום שזו שנה חשובה שתקבע את השיבוץ שלך למגמות וליחידות באנגלית ובמתמטיקה.
בהצלחה!
בהצלחה!
שואל השאלה:
תודהה!
תודהה!
אנונימית
זה כן משפיעה (לפחות אצלי בבית הספר זה ככה). יש ציונים למחצית א, ב והכל ביחד. אז אם תשקיעו רק ב ב' ולא ב א' אז הציונים של הכל ביחד יהיו לא כל כך טובים :)
תלוי, אם את הולכת למגמה על איזורית אז כן. אם לא, אז כנראה לא, אבל עדיין חשוב להשקיע בה
באותו הנושא: