4 תשובות
לדעתי
זה הורס תלתלים ותלתלים זה הכי יפה וזה לא טוב לשיער
זה הורס תלתלים ותלתלים זה הכי יפה וזה לא טוב לשיער
תלוי איזו החלקה
יש החלקות שהורסות את השיער ויש כאלו שלא
אני מאוד ממליצה על החלקה אורגנית, היא מאוד טובה לשיער וגם יושבת עליו ממש טוב וטבעי.
אבל צריך לבדוק שעושים את ההחלקה במקום שמשתמש בחומרים מאושרים של משרד הבריאות.
החיסרון הבולט בהחלקה שצריך כל כמה זמן לחדש אותה, ואז בתקופה שלפני כן, השיער בשורשים קצת נפוח כזה במיוחד בקיץ.
יש החלקות שהורסות את השיער ויש כאלו שלא
אני מאוד ממליצה על החלקה אורגנית, היא מאוד טובה לשיער וגם יושבת עליו ממש טוב וטבעי.
אבל צריך לבדוק שעושים את ההחלקה במקום שמשתמש בחומרים מאושרים של משרד הבריאות.
החיסרון הבולט בהחלקה שצריך כל כמה זמן לחדש אותה, ואז בתקופה שלפני כן, השיער בשורשים קצת נפוח כזה במיוחד בקיץ.
שואל השאלה:
ושנמאס לי מהחלקה מה עושים?
ושנמאס לי מהחלקה מה עושים?
אנונימית
פשוט נותנים לשיער לארוך כמו שהוא
אבל בהתחלה אם השיער יחסית מתולתל אז השורשים קת מציקים, אבל לאט לאט זה מסתדר
אבל בהתחלה אם השיער יחסית מתולתל אז השורשים קת מציקים, אבל לאט לאט זה מסתדר
באותו הנושא: