7 תשובות
להביא לי
סתם זה ברחוב, אז אין לך מה לדאוג, אם ממש לא נעים לך תשאירי אותם שם
למה את מרגישה רע?
זה לא שאם תיקחי את זה מי שהפיל את זה ימצא את זה עכשיו. זה ברחוב, הוא לא יחזור לקחת.
יותר גרוע, אם לא תיקחי את זה, זה יכול לעוף ברוח לביוב, או להיהרס, וזה יהיה יותר נוראי, כי זה כסף שהולך לפח.
את יכולה לתרום את זה אם את רוצה, זה סימן למשהו בטוח.
זה לא שאם תיקחי את זה מי שהפיל את זה ימצא את זה עכשיו. זה ברחוב, הוא לא יחזור לקחת.
יותר גרוע, אם לא תיקחי את זה, זה יכול לעוף ברוח לביוב, או להיהרס, וזה יהיה יותר נוראי, כי זה כסף שהולך לפח.
את יכולה לתרום את זה אם את רוצה, זה סימן למשהו בטוח.
לקנות אוכל
סתם לא אל תרגישי רע זה לא שאת יודעת של מי זה וכל בן אדם אחר היה לוקח את זה
אין לך ממה להרגיש רע, שום דבר לא קורה סתם ואם זה בא אלייך אז כנראה שזה סימן טוב
לבזבז אותו
או לתרום אותו
או לתרום אותו
באותו הנושא: