5 תשובות
לא. הדור הזה יותר פתוח ושואף לכבד כל אדם (כל עוד לא פוגע באחרים). אז בדיחות והערות פוגעניים שהיו לגיטימיים פעם כבר לא לגיטימיים.
אנונימית
כן, יותר מדי תקינות פוליטית
צודק זה ממש מעצבן אני עברתי חרם כנראה בגלל שהיו לי משקפיים זה היה בכיתה א ילדים ובית ספר של סנובים מסריחים מטינופת
אנונימית
כן זה מעצבן