11 תשובות
כן כל בוקר לקום ולנסוע באוטובוס
מבאס אבל זה מה יש
מבאס אבל זה מה יש
שואל השאלה:
איך הגעת לשם באוטובוס ברכבת?
איך הגעת לשם באוטובוס ברכבת?
אנונימי
באוטובוס כי זה היה ליד העיר שלי
שואל השאלה:
את בפנימיה הצבאית לפיקוד?
את בפנימיה הצבאית לפיקוד?
אנונימי
לא הייתי באורט
שואל השאלה:
סיימת בית ספר כבר?
סיימת בית ספר כבר?
אנונימי
לא הייתי שם שנה ועזבתי
עולה לי'
עולה לי'
אתה לא מגיע כל בוקר, אתה יוצא הביתה לדעתי כל שבת או כל שבת שנייה(לא זוכרת בדיוק). זה לא בעיה להגיע, אפשר ברכבת או באוטובוס.
שואל השאלה:
תודה, את חושבת שהמיקום שהו אני גר משפיע על ההחלטה לקבל אותי?
תודה, את חושבת שהמיקום שהו אני גר משפיע על ההחלטה לקבל אותי?
אנונימי
אני עובר לעכו ואני שעתיים וחצי נסיעה והציונים כבר היו לפי מה שאני יודע
אנונימי
באותו הנושא: