3 תשובות
לנסוע ישר, להיות צמודה לימין אבל לא יותר מדי, עצירה חלקה אבל הכי זה היה לנסוע ישר
שואל השאלה:
ממש אני
ממש אני
אנונימית
הברקס , ההיתי לוחצת חזק מידי
באותו הנושא: