5 תשובות
בעננים, פיזית אם זה מנת יתר
שואל השאלה:
בתכלס אם יש לך משקפיים אותה תהיה בלי שאתה בטריפ אז זה שונה או משהו?
אנונימית
שלוקחים סמים ההרגשה היא שאתה מסטול, אתה לא חושב יותר מידי אתה פשוט באמת מרגיש בעננים.
אם את מעשנת מריחואנה את יכולה להרגיש המון הרגשות:
שינוי במצב התודעה ובמצב הרוח: מצב רוח טוב המתואר כ"תחושת היי", תחושות שמחה או אופוריה, רוגע, חברותיות ושחרור עכבות.

שינוי בתפיסה חושית: הערכה מוגברת של גירויים חושיים (ריח, שמיעה וטעם), עיוות תפיסת הזמן והמרחב.

שינויים פיזיולוגים: יובש בפה[5], דופק מוגבר, אדמומיות בעיניים (כתוצאה מהרחבת כלי הדם), אישונים מורחבים ותיאבון מוגבר.

פגיעה בריכוז: ירידה ביכולת קואורדינציה וריכוז, שהופכות פעולות כמו נהיגה או הפעלת מכונות כבדות למסוכנות באופן יחסי.

חוויה שלילית: תיתכן תחושת חרדה, פאניקה, תחושה מוגזמת של מודעות עצמית, ומחשבות פרנאודיות.
תלוי איזה סמים.

מהניסיון שלי:
וויד- הכל רגוע ומצחיק/ סטלה שחורה שהכל מרגיש חרא ויש עייפות
נייס גאי- לא כיף, לא מצליחים לזוז הכל חרא
קוקאין- היי מטורף, מרגישה בטופ של העולם, הכל עובר מהר ואת פשוט בהיי של החיים
קראק- היי אבל מלווה בפרנויות
אסיד- הכל מתחיל להתערבב במוח והכל צבעוני והעולם פתאום נפתח ונהיה הזוי ומרתק
דוקטור- חרמנות על, היי וטיפה הזיות