7 תשובות
יש כאלה שנמאס להן מאיך שהשיער שלהן אז הן עושות החלקה.
לדעתי זה לא טוב יש כאלה שנושר להן השיער וגם כל פעם צריך לחדש וזה סיפור
לאלאלאלאל אל תעשי החלקה סתם אורז את השיער מנסיון
שואל השאלה:
יש מישהי שאני מכירה שעשתה החלקה והשיער שלה נראה דווקא טוב , לעומת זאת יש כאלה שאומרות כמוך שעדיף לא לעשות וזה הורס תשיער^
חייםם בלבב תעשי לי טובה ואל תעשי החלקה, אני אישית מצטערת על זה (לא נהרס לי השיער אבל אני מתגעגעת לישן) בכיתה ו' (היה לי שיער גלי מתולתל כן?) ראיתי תמונה שלי מכיתה ד' עם קארה והחלטתי שאני עושה שוב פעם. קיצר הסתפרתי.. הייתי נראית כמו ליטרלי אריה, התנפח לי השיער ברמות וזה היה זוועתי. עכשיו בגלל שיש לי אבא ספר התחננתי להחלקה והוא עשה לי לצערי, אני נראה לי כבר ארבע שנים עם החלקות ואיזה שנתיים רוצה להפסיק עם זה, אין הצלחה כפי שאת מבינה, קיצר אל תעשי
דרך אגב אם את בכל זאת עושה החלקה אז אך ורקק החלקה אורגנית!!! (נקראת גם החלקת משי) לא החלקה אחרת!!! סתם הורסות את השיער ומזיקות גם לבריאות
בשבילך אל תעשי את זה
את תתחרטי.
שואל השאלה:
לא עושה תודה בנות(: