4 תשובות
תמיד שאני נתקלת בפרסומות האלה אני מרגישה רע שאני צריכה להעביר כי קשה לי לראות את זה. מסכימה איתך
לא רק אותך תמיד שאני רואה את הסרטונים אני מרגישה אשמה.
אבל איך שהם נראים זה לא ככ נורא הסיפורים שלהם נוראים ועצובים.
מה הבעיה שילדים יחשפו לזה?
קשה לך לראות דברים עצובים, צא מהאינטרנט בכל מקום כולל בסטיפס שאתה ממש פה עכשיו יהיו דברים עצובים, תמיד ככה זה בחיים
טראומה לא נגרמת מדברים כאלה, קצת ביסוס למה שרתה אומר
ממש מסכימה איתך זה נורא עצוב במיוחד אם יש לך חשק למשהו מצחיק מרגיעה אתה לא יכול לקחת את זה אל הלב עכשיו