6 תשובות
ליום הולדת של בן דוד שלך, יום הולדת זה פעם בשנה את יכולה ללכת לבאולינג עם חברות בפעם אחרת :)
לדעתי בן דוד חברות אומנם את לא נפגשת תמיד אבל יום הולדת זה פעם בשנה אז למה לא
תלוי כמה את אוהבת את הבן דוד הזה
אני הייתי הולכת עם החברות כי אני שונאת כל בנאדן במשפחה שלי :)
משפחה חשובה יותר מהכל
דום טורטו מאדאר פאקאר
יום הולדת יותר חשוב
בן דוד, לבאולינג תמיד אפשר ללכת