6 תשובות
אולי בטעות
רבתן או משהו??
רבתן או משהו??
אם אתן לא ממש בקשר אז כנראה שזה הסיבה אני הורדתי לכמה מהכיתה שלי כי האינסטגרם שלהן לא עניין אותי
שואל השאלה:
לא רבנו
לא רבנו
אנונימית
אני גם הורדתי לאנשים מהכיתה שלי.. כי אני לא מעוניינת לראות את החיים שלהם באינטרנט חחח אולי בגלל זה
למה את כל כך מתעסקת בעוקבים באינסטגרם שזה גורם לך להעלב? את צריכה לקחת את זה יותר בקלות ולהבין שלכל דבר יכולות להיות הרבה סיבות
אוי לאא,היא הורידה לך עוקב!! כדור הארץ הולך להתפוצץ עוד : שלוש....שתיים...אחת..
אנונימית
באותו הנושא: