6 תשובות
אולי בטעות
רבתן או משהו??
KMP
אם אתן לא ממש בקשר אז כנראה שזה הסיבה אני הורדתי לכמה מהכיתה שלי כי האינסטגרם שלהן לא עניין אותי
שואל השאלה:
לא רבנו
אנונימית
אני גם הורדתי לאנשים מהכיתה שלי.. כי אני לא מעוניינת לראות את החיים שלהם באינטרנט חחח אולי בגלל זה
למה את כל כך מתעסקת בעוקבים באינסטגרם שזה גורם לך להעלב? את צריכה לקחת את זה יותר בקלות ולהבין שלכל דבר יכולות להיות הרבה סיבות
אוי לאא,היא הורידה לך עוקב!! כדור הארץ הולך להתפוצץ עוד : שלוש....שתיים...אחת..
אנונימית